Problemy z wprowadzaniem raportu – możliwe rozwiązania

  •   Data utworzenia: 2025-02-26

Szanowni Państwo,

informujemy, że nieustannie pracujemy nad zwiększeniem wydajności i usprawnianiem działania systemu Krajowej Bazy. Wiele z dotychczasowych problemów zostało już rozwiązanych, a w przypadku niektórych użytkownicy mogą samodzielnie podjąć proste kroki, aby zapewnić poprawne korzystanie z systemu.

Jeśli napotkają Państwo trudności z przechodzeniem do poszczególnych części raportu (system nie reaguje na przyciski), prosimy o wykonanie następujących czynności:

  1. przeładowanie strony poprzez użycie przycisków Ctrl + F5;
  2. jeżeli to nie pomoże, użycie skrótu „Ctrl + Shift + Del” i usunięcie historii i plików cookies (ciasteczka);
  3. w przypadku braku poprawy należy sprawdzić, czy problemu nie da się wyeliminować poprzez użycie innej przeglądarki internetowej.

Jeżeli powyższe czynności nie rozwiążą problemu, prosimy o zgłaszanie błędu na adres mailowy: pomoc.kb@kobize.pl, gdyż w związku z dużą liczbą połączeń przychodzących na numery kontaktowe, oczekiwanie na połączenie jest wydłużone.

 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.